Provridning nästa fredag!!! :)

Hej på er, huvva lite jobbigt kändes det att se sin helt egna ponny ligga ute på annons, men sånt måste man ju gå igenom ibland!
Men på fredag blir det provridning av storhäst, samantha ska jag rida då, lägger in en film längre ner i inlägget!

Igår så red jag både barbacka i skogen och tea var snäll och lite pigg, men framförallt tyckte hon det var kul, det var längesen vi tog en runda i skogen helt utan krav!

Mira var lite busig och skulle gärna ha gjort ett brall om jag inte hade varit med haha, men vi galopperade runt lite på en äng i skogen, fast vi stannade inte så länge eftersom jag är dörädd för älgar och jag har sett ett antal,
i förrgår när jag red tea på slätten så stod det tre älgar kanske 500m bort och stirrade på oss haha, jätteläskigt!

Idag ska jag hoppa med tea och se att allt är som det ska innan tävlingen, mira ska jag också känna på lite, ska ju tävla henne på fredagen så hon ska jag bara se till att jag har med i ridningen och allt är som det ska!

I helgen ska mira gå två regionala klasser och två nationella, alltså två L:Ber och två L:Aer, det bli nog jättebra, hoppas vi sätter nollorna i L:A skulle vara så sjukt kul!

Tea då, ja om hon känns bra idag när jag hoppar henne så startar vi, två msv:b och en msv:a, skulle jag bli nervös så kommer vi inte starta msv:a jag vill inte förstöra något så vi båda blir osäkra men som sagt vi ska hoppa idag på banan och se hur det känns :)

Nä nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag iväg till skolan på gymnasiebesök vilket inte känns så kul, liksom varför ska jag kolla på en skola som jag inte ens ska gå på? haha aja.

I helgen kommer förhoppningsvis elvira hit :D hoppaas!

Nä nu måste jag sminka mig och klä på mig men vi hörs ikväll! puss och kram!seeeeeeeeya!//
J.D



Tryck fram till 2:17 då börjar hon hoppa, rätt mycke dressyr innan nämligen! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

fiiin samantha ju!:D

2009-05-14 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0