Packat och klart imorgon så rullar bilen mot vännäs!

Hej, nu har man haft sig en riktig slitar dag i stallet, men nu står hästarna i ett nystädat stall och tuggar sitt hö!

alla grejer är packade och smörjda, den här gången känns det som om jag har packat på tok förmycke saker, haha! men men det blir säkert bra!

Har fått väldigt många frågor nu om vi ska köpa samantha, och ja det får vi vänta och se, jag gillade henne verkligen, men vi ska tänka på det i några dagar och jag loooovar er att ni kommer få veta! :)

Imorgon ska jag träffa elvispelvis elvira :D

Vi åker runt åtta imorgon så det kommer bli kung! nu måste jag packa mina ridkläder sen blir det säääängen för hela slanten!

Men jag sover ju hos pappa imorgon så jag bloggar nog lite där ifrån ska ni se! :)

Juste mira går 1.00m och 1.10m imorgon så det blir nog bra!  1.00m är vännäshoppet, men bra vinst i så vi hoppas på det bästa!

ha det bra, seeeeeeeya!//
J.D


Här ser ni elvira och hennes ponny ferre, men det jag ville ha sagt med bilden var ferres knoppar, snygga va? nu hoppas vi att elias kan komma och göra lika snygga i helgen! japp japp!

Kommentarer
Postat av: Anki Ström

Hej. Jag såg att det ligger en annons på hästnet om en hopphäst för nationella klasser i dag 23/5.

En valack född 2000 som heter Linus.

Tyvärr finns den i södra sverige, liksom alla försäljningsstall jag hittat också!Lycka till i hästletandet!!! Jag har fått chansen att tävla en nyimporterad Lusitano i dressyr till hösten. Jambo får nog gå i pension nu. Lägger krutet på Quiteiro, som han heter, i stället. vi kommer att få träna hårt, för nu kan vi inte ens få till en perfekt halt. Ska du söka till skolan i skåne? Åker ni ner på tävlingarna i Falsterbo i år och tittar? Kram från din mammas kusin Anki.

2009-05-23 @ 10:57:27
Postat av: Linnea

Ja, båda två är ju freiserhästar så dom är rätt lika ;P Känner man dom inte är det nog svårt & se skillnad på dem.. Dom i stallet brukar till&med ta fel på vem av dom det är när dom står på gången ;P haha.



Lycka till på tävlingen!

2009-05-24 @ 09:26:59
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Fin bild :)

2009-05-24 @ 11:00:18
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: L

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=249862







?

2009-05-24 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0