nu ska jag paaacka

japp så äre, nu ska jag dra mig ut till stallet och packa! jag älskar att packa, ärligt jag gör det!
Men jag haaaaaatar att packa upp alla saker huvva då är allt i oordning och kaos.
Men nu ska jag få göra det jag tycker är kul, paacka in allt. kan göra det hela natten, hur mysigt som helst!

Red mira nyss, hon gick helt okej, lyssnade bra osv. hoppade på volten ett räcke på 90 försökte hitta lugnet och det gick faktiskt bra, hon blev väldigt svettig så nu är hon nybadad och ny friserad.

Pratade lite med elvira på msn igår och hon skulle ringa elias och höra om han kunde knoppa våra ponnysar i helgen haha :) så vi får se om det blir så!

Nä hörreni, nu ska jag ut till stallet, men vi hörs sen! puss och kram, seeeeya!//
J.D




Bilder från provridningen idag, kolla förra inlägger så finns det filmer! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är två olika hästar, men tack iallafall :) Ska du köpa den Samantha? den var väldigt fin iaf :)

2009-05-22 @ 22:13:38
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: -

Fin jacka, vad är det för någon? :)

2009-05-23 @ 00:23:21
Postat av: .....

Undrar bara varför du ev väljer en så "gammal" häst. Du som är så duktig vill du inte prova något yngre? Tänkte bara att då kan ni "växa" tillsammans.

Ja, det var bara en tanke... Men du rider kanonbra, så vilken häst du än väljer så kommer du gå lååååååångt.

Kram

2009-05-24 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0