Nu har amanda åkt!

Eller nä imorgon kväll åker hon, till götet, hur ska vi klara oss utan henne då? ja det är en bra fråga.
hon kommer ju hem på söndag i alla fall  :)

jag har funderat lite, jag vet inte om det blir vännäs för oss, med tanke på att det var ganska så dåligt underlag på hippo och det lär inte vara det bästa i vännäs heller så sparar jag nog hellre på dom, har inte helt bestämt mig, men jag tror att det blir så.

Mira ska få träna en massa på kombinationer nu, med räcken. haha :)

Det ska bli spännande att provrida på fredag, verkligen och jag vet att jag skriver om det hela tiden, men tänk liksom, det är min framtid som står på spel :D men jag har också tänkt lite längre angående det här med samantha, hon har ju några år på nacken och jag vet att på det gymnasiet som jag ska söka så måste hästen ha rätt ålder vilket jga inte riktigt förstår vad dom menar med, men det är ju ändå ett år kvar och då har jag väll förhoppningsvis två hästar!

Idag är jag också ledig, så jag ska precis äta lite lunch och sen gå ut till stallet.
Mira ska joggas idag och tea skrittas nog bara.

Ja hörreni nu börjar det dra ihop sig för att börja springa igen, varje sommar springer jag så ofta jag kan och har möjlighet till det, och det är riktigt skönt faktiskt!
Då jag springer har jag sprungit en slinga som tar ca 20min, men nu ska den ökas på så det blir lite längre!

jag har suttit och tittat på hästar på hastnet.se nu ett par veckor men jag hittar verkligen ingen där, visst samantha ligger ju ute där men jag fick ju som reda på henne av nån annan. var letar ni hästar? har ni nått tips på ett bra försäljningsstall? eller har ni som jag, fått hittat era hästar genom personer som tipsat er?

Nä hörrni nu har ni några frågor att svara på, ska laga lite lunch nu! vi hörs sen! puss och kram, seeeeya!//
J.D




full fart!



lilla på framhoppningen



på söndagen gjorde elias snyggknoppar på mira. han är grym på att knoppa!

till höger om mig ser ni världens bästa rebecca som har hjälpt mig heeeela helgen vilket jag nog kommer vilja att hon gör i fortsättningen också!
tack tack :D

elvira kom ju ner från skellefteå och tävlade i helgen, så på lördagen kom dom hem till oss på middag hur trevligt som helst!
Här har ni henne med hennes ponny ferlando i L:An :)

Och tillsist en till bild på mig och fiiina tea<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med mycket bilder, fortsätt så!;)

2009-05-20 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0