Mer imorgon då jag är leeedig!

Hej på er, vilkeeen helg! så sjukt mycke som hänt, och ja. tillslut så slutade väll allt bra och alla var nöjda, eller ja dom flesta i alla fall!

Jag är jättetrött och ska ta in hästarna nu och sen sooova, men vi filmade två ritter och sen har jag ju giiivetvis massa bilder att visa er, men just nu har jag bara tre bilder på den här datorn som jag fick av nån gulli tjej nyss!

Imorgon ska ni få fiiilmer bilder och massa text haha, :D

Juste imorgon och på tisdag är jag ledig så då kan ni räkna med mycke bloggande!

Puss och kram, seeeeya!//
J.D

(psssst, jag kom fyra idag med tea, mer om det imorgon)


1.10

finaste


Tea kan kliva av stooooooooooooooort :D

meer bilder och filmer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Beccs

vilken cool liten häst :)

ser verkligen ut o klara de plättlätt!

2009-05-18 @ 09:18:30
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0