Hovslagaren

Hej på er!
Kom in från stallet för ett litet tag sen, bella och mira har fått filade naglar som jag brukar säga, hovslagaren har varit här!
Och oj va bra han är, verkligen, han gör ett så lugnt intryck på hästarna och framför allt skor han bra, så han kommer vi ha i fortsättningen!
Fick en fråga om det var nån lundsten som har haft samantha nu, och ja det är det är det, malin lundsten heter hon! :)

Ja hörreni, jag pratade nyss med min saknad vän maria från skåne! alltid lika kul att prata skvaller med den tjejen!

ska precis ringa min vän moa som också bor söder ut!

Sen måååste jag plugga, verkligen måste!
Hörs imorgon! puss och kram, seeeya!//
J.D


Hittad en bild på min nya stjärna! hihi längtar tills hon kommer hit!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Har kollat igenom din blogg lite från början, hur går det för din lillebror, tränar/tävlar han fortfarande? Och i det första inlägget, där du berättar om dig själv och hästarna, så berättar du om en unghäst, vad hände med den? :P

2009-05-29 @ 00:18:59
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Jmariia

Bra blogg :)

2009-05-29 @ 10:58:46
Postat av: .............

Hej.

Roligt för dig. Lycka till med henne. Ni kommer nog att bli ett bra team tillsammans :)



har ni fått någon köpare på Tea?

vad gör ni med de andra ponnyssarna, behåller elller säljer?

2009-05-29 @ 11:32:20
Postat av: Cajsa

Vad är det för häst?, ser att bilden är fotad i Piteå

2009-05-30 @ 12:10:18
URL: http://cajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0