Grubbe revyn tonight!

Hej på er, kom just hem var inne i stan och åt på resturang med familjen,  ikväll så vilar hästarna och jag beger mig ut på äventyr haha, nä men jag ska se grubberevyn och träffa massa trevligt folk som man inte träffat på ett BRA tag. så det ska bli mysigt!

Var ju och longerade mira igår och jääääklar va fin hon var helt galet, hon var riktigt samarbetsvillig och allt gick som en dans, hon var lite skeptisk när jag spände in henne i början men då backade hon några steg och sen förstod hon vad hon skulle göra!

jag tog massa fina bilder igår, både på hästar och hundar och tänkte att ni skulle ha fått dom nu, men icke, kameran bråkar igen och amanda sitter på flyget, så ni får dom imorgon för nu måste jag skynda mig så jag kommer in till stan i någolunda tid :)

Ha det bäst, seeeeeya!//
J.D






Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.stalljg.se/

2009-05-21 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0