godnatttt

Hej oojojoj vad jag är trött, skola imorgon suuuuuck, ja de är sant jag är nog den mest skoltröttaste unge man kan hitta!

Jaja den här dagen har varit helt ok, inge bra eftersom jag inte ens fått hälften gjort av allt som jag borde fått gjort. drygt!

Tävling på fredag och vet nu hur taggad jag är :D :D helt galet va kul det ska bli! iiiih!

såja nu har jag lyckats ladda upp en av alla hundra filmerna från när jag hoppade tea igår,
Första gånge på mer än ett halvår som jag hoppar henne med tvådelat gummibett är lite ovan.

 
( tittade på filmen nyss och såg hur vintrigt det ser ut här, men faktiskt så är det inte så, det börjar bli grönt och bladen börjar slå ut, bara dom där nedrans snöhögarna som inte får sol på sig som inte har smält)

ska sova nu, men vi hörs imorgon puss och kram!
seeeeeya//
J.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0