Godnatt

ikväll får ni också en liten kvällsfilm fast från när jag hoppade mira för nån vecka sen!

Jag är verkligen hur trött som heltst nu, men jag lovar att skriva mer imorgon

Har ju glömt bort att berätta om mira och mamma. Mamma red mira förra veckan lite skritt och trav riktigt kul faktiskt, och hon kan ju faktiskt! det var ju bara ett tag sen, så ni ska få en bild på dom också! :)

Åh pratade med min bästa vän från skåne idag, maria! Måste verkligen försöka ta mig dit ner nu!
Hon blev lite chockad över att jag sa att vi skulle tävla våran första ute tävling i helgen haha, dom började ju med det för läääänge sen!

imorgon väntar en dryg dag med arbetslivtema igeeeen : / slutar tidigt får se om jag hinner ner på stan då eller om jag måste hem och skriva so arbete! men vi hörs imorgon! puss och kram, seeeeeya!//
J.D




ja här fick ni en kort film, en väldigt kort en!

Kommentarer
Postat av: elvira

JAAG, vi ska bo hotel

2009-05-12 @ 10:19:10
URL: http://elvirabostrom.blogg.se/
Postat av: elvira

vi ska bo hotell i helgen faktiskt, men ska snacka med mamma så vi kan komma förbi=) seees ihelgen, ta hand om dig

2009-05-12 @ 10:20:36
URL: http://elvirabostrom.blogg.se/
Postat av: cassandra

ÅH VAD GULLLIG MAMMA ÄR

2009-05-12 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0