Film och bilder :)

HEj på er, bättre sent än adlrig eller hur?
Nä men förlåt för att jag varit dålig på att skriva!
haft ganska fullt upp!
Igår så red vi ut på dom små odjuren, mira lika glad som alltid och tea lika söt som alltid,
Mira gjorde jag en riktigt bra övning för henne och det är att man rider på en åtta i galopp en väldigt stor, och sen ser man till att man ställer dom utåt hela tiden så man har med ytterbogen, en riktigt bra övning om man vill ha kontroll på bogarna!
Så den övningen blir det mer av i fortsättningen!
Amanda red tea och det gick bra för dom, lite stel i vänster sida tycka amanda att hon var med dom löste det :)

Igår så hittade vi en slänt med grööönt gräs och hästarna blev helt lyriska över lite gräs så dom fick beta där och medans tog jag lite kort.

Snart kommer amanda hem och då blir det ut till stallet direkt och rida dom små djuren!

Har en liten filmsnutt när amanda tjuv filmar mig haha!

och sen ska ni få massa bilder från igår.

Ha det bäst så hörs vi när jag kommer in från stallet! puss och kram! seeeeeya//
J.D




Lite söta mobil bilder.



Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0