efter regn kommer sol!(psst! massa bilder i det här inlägget)

eller nästa i alla fall, det blev ju riktigt dåligt väder igår kväll, mulet och grått!
Nu är det minst 16 grader och stråålande sol.
Igår var vi ju och såg grubbe revym vilket var himla dåligt, usch nä jag vill inte säga att det var bra för fem öre!
Hade i alla fall trevligt med signe och hennes syster.

har lite bloggtorka just nu känns det som, MER KOMMENTARER, då blir jag glad!

Idag så ska jag nog ta en sväng upp på berget med mira, otroligt bra för hästarna att klättra och tea får jag se vad jag hittar på med!

Endast fått ett tips på ett försälningstall, ge mig mer! Var köpte du din häst ifrån? eller var ska man inte köpa ifrån va inte så blyga hörrni!
Så ge mig tips på alla försälningsstall ni vet!

Imorgon är det den stora dagen, Prov ridning av samantha och jag är suuuuper taggad :D
nä nu ska jag se till att det blir mat här snart!

Puss och kram hörs senare ikväll/natt, seeeeya!//
J.D










Tog bilden sekunden innnan hon märkte att mira kom och nosade på henne, när hon väl märkte det så flöög siri i väg haha!

sen tyckte bella det var dags att rulla





sååååå sköönt!



dom bilderna ovanför är från igår!

idag satt vi ute i solen och molly gjorde sig fin på kort haha

sen blev det ett himla busande!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till imorgon ;)

Hur gammal börjar bella vara nu riktgt ?

Jag köpte min från en här i stan så jag är tyvärr inte till någon vidare hjälp :S

2009-05-21 @ 18:57:37
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Klara

mer häst mindre hund ;D

2009-05-22 @ 00:28:24
Postat av: Anonym

fina hundar ni har!:) vad är det för hästar ni har nu?

2009-05-24 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0