Beslutsångest JA!

Åh jag vet verkligen inte hur jag ska göra med laget och msv:a och hur mycket jag än tänker så blir det inte direkt bättre, allt blir bara trassligare!

Tävlade mira idag ialla fall,  vi hoppade 1.10 fick tre pet, jag hittade verkligen inte ridningen med hacket idag så imorgon blir det gummibettet. 

Har inte alls tid att sitta här, imorgon kommer i alla fall elvira och hennes mamma hit på middag så det blir trevligt, träffade bästaste moa idag också!

Nä nu måste jag ut och rida tea och jag har INGEN aning om vad jag ska ta för bett, aaah kan inte nån komma hit och bestäma åt mig tack ja. eller nån som kan se i framtiden och berätta hur jag ska göra!

Hörs imorgon eller ikväll, puss och kram, seeeeeeeeeya!//
J.D


tänk er när man var såhär liten, då alla problem var så små, då var det bara att tuta och köra.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till i helgen =)

2009-05-15 @ 20:48:00
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättesfin bild! :)

hur gammal var du nät ni köpte tea och hur gammal är du nu`? :) Lycka till i helgen

2009-05-15 @ 21:08:40
Postat av: FREJA LINDSKOG

Är du på något meeting eller? :P



Och håller med, livet var bäst när man var liten och slapp tänka på så himla mycket xP

2009-05-17 @ 10:43:26
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Kulkul! Hur gick det? :D

2009-05-17 @ 20:41:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0