¨sjuk sjuk sjuk sjuk och mer sjuk, tur man har amanda.

Hej på er, inget bloggande på ett tag nu, men det jag har hunnit med att göra är att få VG på svenska provet haft en supersöt tea i stallet som gått jättebra dom senaste dagarna och så har jag ju såklart gått och blivit sjuk.
AH nu börjar jag bli less varför alla dessa förkylningar jag tycker faktiskt att jag fått nog av dom nu.
Men som tur är så har jag ju amanda här som alltid vilket är bäst, idag så fick hon stå för ridningen och jag fick stå och mocka och städa lite i stallet.
Har feber och snuva, en förkylning till med andra ord.
Amanda red ju som sagt hästarna idag och vad jag hört gick det väldigt bra trots dom förbidånade skotrarna och peder som körde fyrhjuling.
tea var tydligen pigg men är det speciellt förvånade haha.
Hon fäller också päls nu så hon är väll lite extra känslig. Och mira blev skrämd av en gren haha, kan man hitta nått sötare?

Nu har vi mest slappat i soffan och glott på en massa bra program, snart är det middag och sen ska vi väll ut och släppa in hästarna!

Idag när jag stod i stallet så kunde jag inte mot all min ork motså att börja plocka undan lite vintertäcken som bara hängt där och varit ivägen hela vintern. Sen efter det så drog det igång och jag kunde inte sluta pyssla på i stalllet, fast när amanda kom in i stallet efter den första ridturen skickade hon in mig. haha vilket nog var bra, jag borde mest ligga i sängen och sova.
Hann plocka undan och få det lite finare i stallet, krattade även lite på baksidan där det har börjat tina.
Men jag kan ju säga att jag är helt slut nu. så nu blir det bara att vila.

Nästa helg är det umeå open och jag är sjukt taggad : )

Nä hörrni nu ropar peder att det är mat! men ha det bäst, och håll er undan alla förkylningar! AMANDA ÄR BÄST! puss och kram!seeeya!//
J.D


Ah skulle kunna göra vad som helst för lite B&J just nu.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bli frisk jaqueline, jag vill leka med dig !! :)

2009-03-22 @ 23:56:36
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0