Gävle, så sjukt kul!

Hej på er, nu tänkte jag skriva lite om helgen!
I fredags så packade vi det sista och sen bar det iväg mot gävle, vägen dit gick bara bra!
När vi kom fram så ställde vi iordning allt och fixade, ställde till lastbilen och gjorde iordningen i den, sen red jag båda två i ridhuset, tea var taggad och mira kändes jättefin!

Såhär såg resultaten ut i helgen:

Lördag: L:B Mira, Hon gick riktigt fin, jag blev lite ivrig mot sista i grunden så jag tryckte iväg henne lite så hon petade bakbommen. men men.
L:A Tea, Hon var pigg och glad, jag tappade mig och vände i luften på sista i grunden så hon rev den, Men hon kändes fin!

Söndag: L:B Mira, Den här dagen var hon på g, hon var nästan lite okontrulerbar och ofokuserad där ett tag, vi gick runt på 8fel men hon kunde ha gjort bättre ifrån sig i alla fall. Så vi bestämde oss för att efteranmäla mig till L:A eftersom hon verkade ha så himla mycket energi kvar.
Det blev ju debuten och hon var hur fin som helst, svängde härliga svängar, och hade ett riktigt bra flyt genom hela banan, vi slutade på 8fel vilket jag tyckte var bra eftersom det trots allt var debuten, Jag har fått en film från L:A med mira lägger in den i slutet av inlägget,
Sen var det teas tur i L:A laget. Vi gick nolla, ni skulle ha sett henne på framhoppningen så sjukt taggad hon var, hon reste sig och haha var lite små galen, hellre det än att hon surar.
I laget blev det, jag, anna pettersen, jennifer grahn och olivia bryndahl. Jennifer och Olivia fick ett ner båda två det var bara skitpet, så vi är ändå nöjda att alla känns så bra!
efter L:A så var det dags för tea att hoppa MSV:B hon var sjukt fin och pigg och taggad, Hon hoppade bra språng och det kändes verkligen som att hon var med på allt och bara sökte hinder vilket är en fantastisk känsla, Hon rev sista i omhoppningen som var ett VÄLDIGT lätt rivet räcke, hade vi inte rivit det hade vi slutat på en tredjeplats, men nu blev det en precis utanför.

Riktigt nöjd var jag och TRÖTT, fyra klasser på en dag shoou svettigt vare.

Sen blev det bara att slänga ihop alla saker och fara hem, Vi var hemma  kring två på natten och resan var inte så kul otroligt dåligt väder, huvva. men vi tog oss hem. väl hemma satt jag och pratade med min mamma som inte hade följt med på resan vilket var otroligt jobbigt. men det var väldigt nyttigt för mig att fara själv enfast det var jobbigt.
Tur nog hade jag världens bästa amanda med mig, Så sjukt bäst och duktig hon är! ni fattar inte. åh tack tack tack tack för att du finns!

Idag har jag och amanda gått runt som två zombies haha, Men vi fick lite gjort i alla fall packade upp alla hästgrejer, och smörjde upp sadlarna. Sen for vi ut barbacka och skrittade och travade lite. dom verkade friska och krya!

Nu sitter jag här och duschen börjar ropa, ska hoppa in där och sen blir den SOVA! haha.
Imorgon blir det skola i alla fall! :)

Nästa helg ser det ut som om jag ska tjäna lite pengar! hoppas!

Aja, nu ska jag försöka lägga in filmerna från helgen! ha det bäst! puss och kram! seeeeeeya!//
J.D






L:A debuten med mira!<3


Laget med tea!


Finaste i MSV:B <3

Alla filmerna har jag fått av olivia bryndahl. :)

Kommentarer
Postat av: emmis

skitsnyggt shakke! ;D

2009-03-10 @ 14:04:56
Postat av: Sandra

Hej!

Mira var ju jättefin!!

vad duktig du är :)

kram

2009-03-10 @ 17:28:56
URL: http://sandree.blogg.se/
Postat av: .....

Va duktig du är :)

2009-03-10 @ 19:00:14
Postat av: anita

Hej

GRATTIS till en kanonritt med mira. Du är verkligen duktig. Jätteroligt att få se filmen. Jag kan köra till tävling om du får problem med chaufför nån gång.

2009-03-10 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0