Freeedag, nattvak på hippo!

Hej på er, jag höll nästan på att glömma tt skriva till er, det var faktiskt amanda som påminde mig!
Jag sitter på hippo nu och vi har just gått ett varv och matat lite hästar!
Amanda och alice sitter och tittar på let´s dance vilket jag också ska göra snart.

Igår så red jag bara tea, hon var lite tjafsig i munnen och ville inte riktigt göra som jag sa, men vi avslutade bra och hon slappande av fint! :)

Idag så fick tea vila och mira blev riden, hon hade mycke energi och visste inte riktigt vad hon skulle göra av den. men hon var härligt pigg fram tills vi skulle göra ett galopp ombyte då hon kickade så jag tryckte till med skänkel för att markera att så gör man inte, och vad tror ni hon gör?
Jo flyger två meter upp i lyften och kickar ännu högra haha, så jag flyger med en duns tillbaka ner i sadeln men slog i ryggen, antagligen en muskel som fått en smäll. men äh. lite bus måste hon ju få göra, ingen häst  är ju perfekt!

Idag är det fredag den 13, vilket kändes hela morgonen var jag på dåligt humör, men nu har det vänt! :D

Nä hörrni nu ska jag gå coh vara lite social! men vi hörs imorgon! puss och kram! seeeeeeeeeeya!//
J.D


Hihih sötaste :*

Kommentarer
Postat av: anita

hur går det med ryggen, hoppas det har gått över.

2009-03-15 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0