blogg paus eller inte!!! Jag nominerad? shit.

Hej, haha det gick inte så bra med min blogg paus. Ser att jag fått mer läsare!
Jag har tänkt såhär att ni får inte bli besvikna om det blir lite kortare inlägg, och istället kanske lite fler!

Jag måste ju bara berätta att jag fick ett jättefint brev i brevlådan idag, och vet ni vad det va?
jo det stod att jag hade blivit nominerad till nån av dom olika klasserna som ska hyllas nästa helg på ridsportsgalan.
Jag tror det antingen är i kategorin årets ponnyhopp ryttare, eller årets prestation.
Shit va spännande. jag blev helt chokad då mamma ringde och berättade.
Jag har liksom aldrig varit nominerad till nått sånt här, och sen så kom jag ju på att SHIT jag måste ju hålla ett tal. haha det blir nått att klura på.
Dessutom så krockar det med umeå open, men vadå är man nominerad så måste man ju åka dit!

Skickade nyss in lite bilder som dom ville att man skulle göra. blev några söta bilder på mig och tea och mira.  :)

Idag har jag varit på stan med signe och ronja, massa trevligt och nu måste jag skynda mig ut till stallet om jag ska hinna rida innan det blir allt för sen!
Tänkte ta en av hästarna som handhäst, anna spencer gav mig det tipset och det är ju smart bara dom håller sig lugna :)

Idag kände jag mina första vårkänslor så himla skönt, det var ingen sol, men det var ändå jättevarmt och snön tinade, så jag plockade fram min vårjacka innan jag for till skolan!

Nä hörrni nu ska jag skynda mig, men jag har en fråga först, Är det någon av er som också blivit nominerad? Eller har ni nått tips som man ska tänka på när man ska hålla tal? tacksam för alla svar! puss och kram! seeeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: anita

GRATTIS till nomineringen, hoppas du vinner.

2009-03-17 @ 00:18:48
Postat av: matilda

grattis! :D

2009-03-17 @ 07:42:34
Postat av: julia E

gud vad skoj. hoppas du vinner!



men du jag har en liten fråga till dig.

har nu några tips om man har en häst som blir stark med hacket? skulle värkligen behöva hjälp.



kram julia

2009-03-18 @ 09:00:49
Postat av: Mosing

Grattis du :) Så himla roligt :)

2009-03-18 @ 19:40:52
Postat av: FREJA LINDSKOG

Gud vad kul, grattis!!!! :D

Söting-bild på er dessutom :)

2009-03-18 @ 20:42:59
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0