Utsläppta och nymockat

Godmorgon alla mina söta läsare!
Idag blev det att stig upp med tuppen, sju ringde mitt alarm och då var det bara att gå ut och släppa ut hästarna och mocka.
Jag kände mig lite som en zombie.
Det blev ju lite senare än tänk igår, vi satt och pratade till två sen for evelina hem och jag gick och la mig. riktigt trevligt, skönt att skvallra lite, fast det blev väll mest bara skvaller om våra egna hästar :)

Idag ska både samantha och tea ridas,
Tea ska nog få sig en ordentlig skogsritt och samantha ska få gå lite på ängarna ska jobba henne i skritten mest hade jag tänkt.

Imorse när jag kom ut i stallet var det som om jag fortfarande inte riktigt kunde förstå att det faktiskt är min häst, min alldelens egna storhäst som stod där i sin box.

Hon verkar i alla fall trivas, lite besviken blev hon imorse då hon inte fick gå i gräshagen med bella utan hon fick gå raka vägen till sin trähage.
Hon ska nog få gå i gräshagen ett litet tag senare i eftermiddag hade ja tänkt.
Inatt hade hon legat ner såg jag eftersom hon var helt spånig på ena sidan, så det kändes jätteskönt att hon kunnat slappna av och vilat.

Idag måste vi fara in och köpa  betfor och havre till samantha, vi hade lite betfor men den har legat ett tag så det känns bättre att köpa nyttt och fräscht.

Vi hörs senare idag, ha en bra förmiddag! puss och kram seeeya!//
J.D


min lilla pussmule!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0