the last day(HON GICK IGENOM MIN FINASTE)

Hej på er, sitter med gråten i halsen, idag är det sista dagen med tea. sista gången, det känns sjukt jobbigt.
Igår gick hon igenom besiktningen vilket var grymt skönt, Vilken lättnad! Veterinären var riktigt positiv och tyckte tea hade otroligt bra leder och att hon var jättefin, han blev nästan lite chokad då jag sa att vi tävlar rätt mycket och bara hoppning, han hade väll föreställt sig en häst med galler osv, men det har inte tea, hon har så otroligt fina leder och ligament sa han! Riktigt kul!
Ska rida henne sista gången idag. ska nog bara fara ut i skogen och njuta. sista ritten med min finaste!

Igår var jag i stan efter vetreinären hade varit här, umgicks med trevligt folk, och hade det jättekul!

okej bort från allt deppigt nu, I eftermiddag åker vi ju faktiskt, jag och amanda till skåne, ska bli så himla skönt med lite "semster" haha :D

Har nästan packat klart allt, känns som om jag kommer glömma något, eftersom jag alltid gör det! men det löser sig!

Nä nu ska jag gå ut till stallet och tillbringa dom sista timmarna med tea! hoppas allt är bra med er, och jag kommer givetvis blogga från skåne! puss och kram, seeeya!//
J.D

Från våra första tävilngar

Första tomas hammar träningen



dom första msv:berna.

Våran första tävling

Vårat första derby, vårat första och enda skutt över en vattengrav.

Våran första placering<3



Våra första msv:aer så himla underbar.

första året

våran bästa tävling under hela våran tid.



alla dessa inomhustävlingar

Mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig. du kommer alltid vara mitt allt oavsett vilken del av världen du är i. älskar dig tea!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Hübinette

Gud va fin hon är!

2009-06-12 @ 21:06:09
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch sitter nästan med gråten i halsen.. Verkligen synd att du ska göra dig av med denna superfina ponny..

2009-06-13 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0