nekad att gå på bio och tea är världens sötaste!

Hej på er!

Imorse vaknade jag typ en halvtimme försten så det var bara att slänga på sig kläderna och springa ut och kasta sig på moppen och köra in och börja jobba.
Jobbade till fyra och for hem.
Väl hemma så bestämde vi oss för att vi kanske borde gå på bio ikväll så jag bokade biobiljett till my bloody valentine 3D.

Sen var det bara att byta om och gå ut till stallet, Tog in söttea och gjorde iordningen henne och skrittade sedan ner på ängen, travade runt lite och galopperade sen, hon kändes lika fin som alltid.
Sen skuttade vi över plastmattan och hon brydde sig inte ett dugg, sen styrde jag mot den blåa tunnan och först fattade hon inte alls vad hon skulle göra så jag tryckte till lite med skänkeln och då var hon helt med!
Hon tyckte det var riktigt kul att hoppa, det var ju nån vecka sen sist! :)
ska nog rida till planene imorgon och hoppa lite högre!
Mira vilade idag!

Sen for vi in och när vi står och ska hämta ut biljetterna så frågar dom om legitimation och tror ni jag har med mig det, nej så då hyrde vi en film ist och for hem till cassandra och erik och såg den, vi såg the rocker riktigt kul film faktiskt!

Nu sitter jag här oc håller på att somna hela tiden ska nog hoppa i säng snart!

Imorgon ska jag mocka på morgonen och sen fara in till stan och handla lite och sen hem igen för att rida och sen på kvällen blir det middag hos pappa! :)

Har suttit och kollat lite på resor till skåne, ska nog dit nu till helgen eller nästa, ska bli så himla kul!!!!!! hur taggad som helst!

Juste fick det här smset av ganska många idag, det är något som ska skickas vidare så jag lägger ut det här på bloggen så kan ni ju höra runt!
Såhär stod det, jättehemskt:
"Ett föl har mist sin mamma och söker ett sto som mist sitt föl. Sprid det och kontakta Emelie 0730-549440."


Nä nu ska jag sova hörreni! ni får ha det så bra, och vet ni, JAG LÄNGTAR SOM BARA DEN TILLS SAMANTHA KOMMER!!! seeeeya!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0