Lite sovmorgon

Hej,idag tog jag lite sovmorgon, mamma jobbade natt så hon kom hem vid sju och då gav hon hästarna frukosten
så då kunde jag sova till kvart över åtta, för sen var det dags att släppa ut hästarna :)

Idag får jag ju hem min sadel så då ska vi se hur den ligger på samantha och ligger den bra så ska vi nog fara ut en sväng i skogen hade jag tänkt.
Tea då? jo hon ska nog också få bli riden i skogen, det är väll det enda stället som det inte kokar på just nu, så vi skrittar nog bort till berget och klättrar lite där!

Kul att så många kikar in på min blogg och därför vill jag påminna er om att premunera på min blogg via bloglovin, jätteenkelt och smart! :) i vänstra spalten hittar ni en länk!

Ha en bra morgon alla läsare så hörs vi senare! puss och kram, seeeeeeeya!//
J.D




Kommentarer
Postat av: jessica

Hej!

Bara en liten fråga.. B-ponnyn som du har på bild i ett av inläggen, är det din eller är det din lillebrors? :) jättefin blogg! :)

2009-06-28 @ 11:07:26
URL: http://baverbajs.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: Jaha! :) Tack för svaret! :) allt bra med dig och hästarna? (=

2009-06-28 @ 11:26:21
URL: http://baverbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0