Lite seeegt

Hej på er, förlåt för att det inte blev nått inlägg igår och inte imorse, men jag har faktiskt bara tagit det lugnt och inte haft tid till att skriva!

Igår så hämtade vi ca 30balar spån och kom hem ganska sent så jag for direkt ut och red S, När vi hade börjat små galoppera lite så hör jag att hon har en lös sko så jag travade upp till mamma och vi kunde konstatera att skon var lös.
Så  hon fick bara ett kort pass igår!

Tea fick en väldnbehövlig galopprunda, ska nog göra nått liknande idag!

Idag vakanade jag halv åtta och släppte ut hästarna sen hade jag så himla ont i huvudet så jag var bara tvungen att gå och sova igen när jag hade släppt ut dom.
Sen vakande jag strax innan elva och följde med mamma in till stan för att skjutsa min lillebror till en kompis.

Igår så kom min ena storasyster cassandra och hämtade mig och min lillebror och vi for in och åt lunch i en park på stan, riktigt trevligt, min andra storasyster michelle kom också förbi med hennes pojkvän joel :)

Idag då?
Ja jag ska väll fara ut på en galopprunda med tea idag också hade jag tänkt, och S ska vi ringa hovslagare så han kommer och skor henne, så jag ser ju om jag hinner rida henne idag eller inte.

På torsdag kommer amanda hem, ÄNTLIGEN. Då ska vi nog se till att film och fota lite mer!

Fick en fråga om en bra sida där man kan hitta hästar till salu.
Och den som jag tycker är bäst är hastnet.se!! där kan man även se i saluannonsen om dom har ett försälningstall och på så sätt hitta fler hästar.

Nä nu ska jag käka lite lunch och sen gå ut och mocka! ha en bra dag hörreni så hörs vi sen!
puss och kram, seeeeeeya!//
J.D


Igår innan vi for ut :)


Igår när jag skulle ge kvällsfodret låg teabus ner. sååå sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0