Hon kommer finnas där när jag kommer hem

Tea min finaste kommer fortfarande stå i sin hage när jag kommer hem, köparna drog sig ur, Då mamma och peder kört till haparanda(!) ringde hon och sa att hon hade funderat och inte ville köpa henne; så jävla fult. jag har ingen aning om vad jag ska säga, jag är helt tom, ena delen av mig jublar och säger yes hon kommer finnas kvar min bästa ponny medans den andra säger nu måste vi få henne såld igen.

Vem gör nått sånt? så jävla fult. fattar typ inte ens att det hänt. tycker mest synd om dom som åkt hela vägen till haparand alltså nästa i finland och sen ringer hon och säger så, så respektlöst. allt hon sa var don´t hate me now, klart som den att vi blir sur tror hon att vi tycker det är okej att hon ringer då vi åkt, liksom okej om hon hade ringt kvällen innnan men då allt var klart och mamma hade pratat med henne i telefon innan dom åkte och allt var grönt.
Ibland undrar man hur männsikor tänker. usch!

Idag då? jo då vaknade vi sju och släppte ut hästarna, vilket gick bra!
Sen gick vi in och åt frukost och sen somnade vi om på sofforna till tio och då gick vi ut och gjorde stallet klart, sen dess har vi klippt gräsmattan(JOBBIGT!!) snällt va? haha, och lekt med hundarna och vi har för en timme sen ätit en god lunch och efterrätt(B&J).

Igår var ju maria här och först åkte vi ut till center syd och köpte godis, chips och ben and jerrys(TJOCKA HAHA)
Sen tog vi in hästarna och sen resten av kvällen flummade vi mest runt, gick en sväng och visade amanda en jättefin gård, vi hade det rikitgt kul!

Ikväll kommer dom hem ÄNTLIGEN saknar dom så! :D (carina,tomas och jennifer)
Fick höra på telefon att dom kanske inte kommer hem med en av hästarna som dom åkte med utan dom kanske ska byta den haha. dom är allt tokiga, ni ska veta hur dom byter hästa hit och dit här nere, riktigt kul faktiskt haha!

Nä hörreni nu ska jag och amanda gå ut och gå en promenad med gul och ceolan två av jennifer ponnysar som har varit hemma i helgen!
Men ni får ha det så bra så hörs vi senare!
puss och kram, seeeeeeeya!//
J.D


Det kanske blir nån fler tävling, du och jag tea<3

En av ponnysarna som jenniger är och tävlar med, batman heter den
Hon rider den åt en annan tjej.
Igår så hoppade dom en msv:b med ett pet på tvåan, jättesöt!

Andra hästen som varit med dom i helgen är ju lingus, riktigt fin ponny! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så JÄVLA dålig stil!!! stackars dina föräldrar, är inte dirtekt kul att åka till haparanda och tillbaka :S men lika bra att den människan inte köpte henne då...

2009-06-14 @ 14:53:25
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det lät ju verkligen inte kul :O Konstig människa måste det ju verkligen vara...



Hur många hästar har jennifer nu :) ?

Och hur gammal har hon hunnit bli :P ?

2009-06-14 @ 15:16:04
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Mia

Fruktansvärt dålig stil av "köparna" måste jag säga. Jag hoppas din mamma kräver henne på ersättning för transportkostnaden, och jag hoppas de lagt handpenning på Tea och den ska de INTE få tillbaka. Vansinne vilka människor det finns...

Men tur att ni inte hunnit sälja henne, när det börjar med krångel vet man aldrig hur det fortsätter. Bra för Tea att hon kommer hem till er igen!

2009-06-14 @ 20:28:55
Postat av: J

Har Jennifer någon blogg/hemsida eller nåt? :)

2009-06-15 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0