hemma igen!

Hej på er! nu sitter jag hemma vid min dator på min gård i mitt hus!
Flygresan hem var dryg men allt gick bra!
Tråkigt att lämna skåne, men samtidigt så börjar det närma sig att hämta samantha hoppas jag :D

Cassandra min gulliga syster har ju ridit mira och tea medans jag varit borta, snälla hon, så nu lär jag ju ha två väldigt genomridna ponnysar, tack syster!

Vi har fått några nya som hört av sig på tea, så det blir spännande!

Vet ni vad min mamma och peder gjort medans jag varit borta? Jo dom har köpt en husbil, coolt va?
Så nu står endast det här kvar på köpelistan:
STORtransport(så jag och cassandra kan ta med var sitt tävlingskåp)
En häst till cassandra
massa snygga ridsaker ( ;) ) hehe.

Kommer vara så himla skönt att ha husbil och åka iväg på tävlingar!

Nä hörreni, resten av kvällen blir att täcka på hästarna som ska få sova ute i det fina vädret inatt och sen ska jag och cassandra se dom sista avsnitterna av Despert housewievs som vi missade igår!

Men först hästarna som står i hagen och vill ha mat! puss och kram, seeeeeeeeya!//
J.D

(pssssst, imorgon ska ni få höra om vilken tävling som kanske ska bli min och samanthas första)




nu var det längesen jag träffade min elvispelvis!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vet hur det är. blev lite utskälld idag (helt rätt visserligen, hehe). Badade med en häst (på badplatsen) och hade en på släp i grimskaft, flög av och tappade såklart båda som glatt begav sig till campingen och började beta. Så en gubbe föreslog försiktigt att vi kanske inte fick vara på stranden. ;) men i övrigt har vi klarat oss rätt bra, blivit bortjagad från någon äng någon gång (som vi absolut inte har förstört något på..

2009-06-17 @ 23:10:17
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0