Godförmiddag!

Hej på er, sitter nästan och slänger i mig lite frukost nu, innan jag ska iväg till skolan för mina två enda lektioner idag!
Först har vi idrott och då ska vi spela brännboll.
sen har vi so och jag undrar verkligen vad våran lärare ska hitta på då?

Ikväll så skulle jag ha farit på en utlklädningsfest men min mamma blev inte så glad när jag berättade det för henne för några dagar sen, men då dagen efter kollade mamma igenom sin mejl och såg att just ikväll så ska hippo gänget fara och fortet i stan och sen käka tillsammans så det blir kul :)

Har mockat nu på morgonen så jag ska bara rida mira och tea sen innan jag far på fortet ikväll!

Igår så red jag och amanda på ängen!
Innan vi for ut så tog vi fyrhjulingen och drog ner en stor blå tunna och en plastmatta,som jag tänkte att mira kunde få hoppa lite på!

sen tog vi in dom och gjorde iordning.
När vi börjar närma oss hindrerna i skritt tittar mira på dom med en uppspänd hals och började trava runt som en liten unghäst.
Sen red vi fram och jag red runt hindrerna enhel del så hon skulle slappna av, när vi red fram var hon suuuuper fin, sen när vi började hoppa var hon jättesöt och hoppade JÄTTEmycket med ryggen som en riktig unghäst. haha.
men hon sköte titthindrerna riktigt bra och sen gjorde vi lite lydnadsövningar som hon inte tyckte var allt så kul.

Amanda och tea gick det bara bra för! amanda sa mest ååh va hon är söt.

Så idag ska nog tea få hoppa lite och mira ska jag rida igenom och lossa lite på det kan behövas efter gårdagens spändhet.

sen när jag kommer hem ska ni få höra vem jag ska träna för påmåndag och tisdag! :)

mer om det sen! puss och kram, seeeeya!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0