Ett brev på posten..

Hej på er, igår så jobbade jag på kvällen så jag hann inte skriva något!
Longerade i alla fall mira och hon var mycket fin, den här gången så accepterade hon gummibandet mycket bättre!

Amanda red bella och tea igår och hon sa att tea hade varit suuuper fin! fick ett sms när jag stod och jobbade där det stod "tea är suuuuper fiiiiiin!" så det var ju kul.
Bella hade varit som ett litet bustroll, men man kan ju bara skratta när man sitter på den där ponnyn! haha :)

Idag fick jag ett brev hemskickat, det var ganska tjockt och hade tejpt flera varv runt sig, och det såg väldigt konstigt ut, men jag öppnade det och i där så låg det en rosett och ett presentkort på hööks för 120kr, Det var från vännästävlingarna, jag tror jag måste ha kommit placerad i vännäshoppet med mira, haha galet va? :D

Idag har jag också jobbat så vi kom nyss hem fast innan for vi hem till amandas mamma och åt lite middag, under middagen så började jag och amanda diskutera lite om vad jag ska ha för saker på samantha då hon kommer, funderar på att köpa ett svart JW shabrak med guldkant, men samtidigt så matchar det inte alls med min hjälm, så jag funderar nästan på att sälja min och köpa en ny i en annan färg.
Sen kom vi fram till att vi ska sälja ut en massa ponnysaker så vi kan köpa massa fina storhästsaker ist :)
Förmodligen kommer dom sakerna komma upp här på blogg så småningom.

Tea har fortfarande en intressent som verkar riktigt bra, så vi får se hur det blir, vi far i alla fall inte till timrå och tävlar. vi skippar den tävlingen och är hemma och firar midsommar med släkten, inte lika kul som att fara dit, men men. vi ser ju! :)

Nä nu ska jag och amanda gå ut i stallet, men vi hörs imorgon! puss och kram, seeeeey!//
J.D

(nu ska ni få lite bilder på vad jag gjort dom dagarna då jag inte hunnit skriva något)


Vi var i sillviken och åkte lite båt helgen som var!

Hundarna var med!



Sen har familjen varit på dop av peders systers barn.

Här har vi lille killen!

Och sen till sist, det jag fick på posten idag:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaför måste all matcha?

de viktigaste äär väl att hästen å du mår bra...eller

2009-06-04 @ 19:08:06
Postat av: Bompestjej<3 Gör smycken:)

Oh najs med ponny-saker bloppis:D

Kram<3 Hälsa påwnisarna:)

2009-06-04 @ 19:26:52
URL: http://bompestjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0