Borde sova

Heej ska bara snabb skriva lite, ska upp tidigt imorgon så jag måste sova nuuu!

Skrittade bara tea idag, när jag tog in hästarna så var dom helt matt eftersom det varit så varmt idag, så jag for ut på en jättemysig skrittrunda med busan!

Imorgon ska vi:
*Hämta samantha( :D )
*Hämta hö
*Sätta tråd på den gigantiska sommarhagen
*Soooola

tänkte gå upp runt sju imorgon och mocka och spåna och fixa till samanthas box!

Men jag har med kameran hela dagen imorgon så ni ska få bli uppdaterade!
Ha det bäst! puss och kram, seeeya!//
J.D





Haha ser ni hur snygga ridkläder jag hade, matchande och snyggt, speciellt med dom rosa KL sockarna till gråa byxor, not!
Tur tea är finast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja då blire fetparty ,min partypingla<3 hihi

2009-06-26 @ 01:18:38
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ooh riktiga sommarbilder! Fin häst, snygg färg o stubbman :)

2009-06-27 @ 12:48:25
Postat av: linn

vilken söt ponny (:

2009-06-27 @ 21:47:20
URL: http://linnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0