Vilodag

Hej på er,
Igår så fick S gå och lunka i skogen och tea med.
Så idag får dom vila.

Jag har en del saker att göra här i bloggen idag:
Först ska jag svara på alla era frågor :)
Och sen ska jag fixa det där med tävlingen så ni kan skicka in era bidrag!

Så¨håll utkik!

Idag gick jag upp och tog ut hästarna och samtidig så passade jag på att göra bort mockningen, så nu har jag hela dagen framför mig, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på!

Ska försöka få mamma att köra in till hästshopen så vi kan köpa ett flugtäcke till S, hon är verkligen jättekänslig mot myggor och bremsen, Hennes bett sväller ganska mycket och det ser nog mer otäckt ut än vad det är, men i alla fall så är det något som måste köpas in!

Nu ska jag gå och äta lite frukost!
Men vi hörs senare idag, puss och kram,seeeeya!//
J.D


Finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0