Tillbaka

Hej på er, kom hem för kanske två timmar sen, ska alldelens precis gå ut till stallet nu.
Var ju som sagt och kollade på elvira idag när hon tävlade med fuxen, eller som hans riktiga namn är Star-jumper, fast Elvira hatar då man säger det så vi säger fuxen.
Först hoppade hon en L:D och han är ju väldigt ung och valpig av sig och inte helt lätt men elvira gör det bra, i L:Dn så var allt farligt det var monster överallt och han glömde nästan bort att hoppa, så då fick dom ett stopp.
Sen i L:C var dom nolla och han såg superfin ut, den där ponnyn kommer bli riktigt bra med lite rutin ute på banorna!

Nu är jag helt slut, så det blir nog ett ganska slappt ridpass för S idag uppe på skogsängen.
Red lite dressyr med henne igår och oj så bra det gick. I början var hon lite spänd och ville inte riktigt jobba i den låga formen som jag bad om men efter ett tag så gick hon helt otroligt bra! övade på att korta och länga galoppen och hon lyssnade riktigt bra.

Nä hörreni nu ska jag vila lite innan jag går ut kom jag på!
Men ni får ha det så bra så hörs vi senare. puss och kram, seeeya!//
J.D






Han är så fin, elviras fux!






Eftersom han var nolla och är ungponny fick han sig en liten rosett :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg :)

2009-07-04 @ 23:12:18
URL: http://jmariia.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin blogg :):)

2009-07-05 @ 15:45:13
URL: http://ponnydagboken.webblogg.se/
Postat av: Jenko

fastnade inte jag på ngt enstaka kort? :) kramkram jenko

2009-07-06 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0