Slutade nästan andas

Idag, nyss bara för någon sekund sen satt jag och kollade igenom en tjej som blivit vän med mig på en bild hemsida hennes bilder, och såg att hon tydligen kände lisa dom som köpt tea. och till min förvåning var det en bild på tea. Åh.
Jag blev så paff att jag nästan inte andades. Saknar henne enormt mycket. men jag vet att hon har det bra, och det är det viktigaste. Men på nått sätt så när jag såg den bilden så fick jag en skön känsla och en bra känsla av att hon har det nog faktiskt riktigt bra. Åh mitt älskade hjärta.

Nu ska jag sova. men vi hörs imorgon. puss och kram.
Seeeeya!!//
J.D


Här var bilden. (förlåt om jag bara tog den. säg till om du inte vill det.)


Har föresten beställt hem det här tränset till S(fast ett svart), det jag gillade mest var att det var rundat bak runt öronen.

Kommentarer
Postat av: Lisa och Klara

Hej Jacqueline! Tack snälla du för en underbar häst!! Hon är en lugn, stabil och mysig häst som har funnit sig till rätta här i Kungsbacka. Vår tränare har sett henne och är stormförtjust precis som vi! Hon uppför sig som hon har bott här hela livet.Jenny och hennes familj var här och hälsade på oss, därav bilderna på henne. Vi skickar fler längre fram. Varma Hälsningar

Lisa och Klara

2009-07-27 @ 13:06:27
Postat av: Lisa och Klara

Hej Jacqueline! Tack snälla du för en underbar häst!! Hon är en lugn, stabil och mysig häst som har funnit sig till rätta här i Kungsbacka. Vår tränare har sett henne och är stormförtjust precis som vi! Hon uppför sig som hon har bott här hela livet.Jenny och hennes familj var här och hälsade på oss, därav bilderna på henne. Vi skickar fler längre fram. Varma Hälsningar

Lisa och Klara

2009-07-27 @ 13:08:37
Postat av: Lisa och Klara

Hej Jacqueline! Tea mår utmärkt och uppför sig som om hon alltid bott här, Klara avgudar henne! Vi har hoppat henne för vår tränare och hon tycker att hon är super, vi kunde inte ha fått en trevligare och bättre ponny!! Lycka till med Samantha så hörs vi.

Kramar Tea och fam Jönsson

2009-07-27 @ 14:46:27
Postat av: Jennifer

Det tränset var skit snyggt vart kommer det ifrån? :)

2009-07-27 @ 19:51:55
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vars kommer tränset ifrån?

2009-07-28 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0