Lite frågor

hej på er, dagens ridning blev lite ändrad hon fick gå på en promenad istället.
Hann inte så mycekt mer! men hon mår inte dåligt av att ta det lite lugnt ett tag :)

Just nu är jag himmla trött och ska sova
Men innan ska ni få lite svar på några frågor som kommit upp och sen ska jag lägga upp lite bilder från tävlingen i helgen,dock bara när jag tävlar resten kommer sen up på en egen hemsida men först frågorna:

"nej fan vad tråkigt att tea är såld nu:( kan du inte göra ett inlägg om hur du fick henne och sånt?:)"
Självklart kan jag göra det, det lär dyka upp inom en kort period!


"Varför sålde du din förra c-ponny Valetin Charity?"
Hon var ganska gammal och jag ville ha nått yngre, och sen så hade vi fullt i stallet :) men det var en riktigt trevligt ponny!

"vad var tjejen som gick med samantha på hippo?"
Antar att du menar vem? Det var nog amanda du såg, min bästaste hästskötare.

"Det tränset var skit snyggt vart kommer det ifrån?"
Ja att det är, det är från hööks faktiskt.
Det kommer nog till en början vara mitt tävlingsträns sen är tanken att jag vill köpa ett glenngordon :)

"var har du köpt det där schabraket? svara gärna i ett inlägg"

Självklart kan jag svara i ett inlägg, jag köpte det nere i skåne på en affär som heter flädje, det ligger nånstans utanför kävlinge. Annars så är det ett lamicell så det går nog att hitta lite överallt!

Nu väntar sängen, imorgon ska jag städa ur stallet och fylla upp med massa spån! :)
Ha det bäst. puss och kram, seeeeya!//
J.D










Kommentarer
Postat av: sannis

vill du o elvira inte tävla i samma klubb? isället för att tävla mot varann? ;p



svara i ett inlägg ;D

2009-07-28 @ 00:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0