Idag åker vi!

Hej hej!
Snart bär det av mot ö-vik på tvådagars-meeting.
elller vi åker klockan fyra :)
Jag tror det kommer bli jättetrevligt där nere.

Idag ska jag göra följande:

Hjälpa mamma med att baka, Packa teas saker + mina, Rida S, Mocka och fixa maten.

Så nu ska jag faktiskt börja med det, ska börja med att packa min saker så det är gjort!

Tack för alla kommentarer om stövlarna och skydderna! jag är supernöjd!
Skydderna är billigare än dom med gel i, och dom här gick på:
Framskydderna: 815kr
Bakskydden: 645kr
totalt: 1460kr

Nu ska jag sätte ingång med packningen men jag slänger nog in ett inlägg innnan vi åker!
Ha en bra morgon, puss och kram, seeeeya!//
J.D


Världens finaste rumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0