Idag

Hej, jag är fortfarande sjuk eller alltså nu har förkylningen brytit ut helt, har fått feber och en vanlig förkylning.
Ska försöka ta mig ut en snabbis idag till stallet ändå. imorgon kommer amanda och rider S så hon inte ska behöva vila :)

Fick en kommentar som underade om jag skulle ha en häst till!!!?

Jag har nästan alltid eller jag har alltid haft två hästar, nu känns det lite tomt med bara en, och självklart skulle jag vilja ha en till. Jag vet inte om du visste det men jag har faktiskt bara en häst just nu och inte flera.
Vill ni veta nånting ganska så konstigt?
Jag är verkligen inte världsbäst i skolan men året då jag hade fem ponnysar så skötte jag skolan hur bra som helst. jag var ikapp i alla ämnen och allt gick jättebra, sen sålde vi iväg några och avlivade en som var skadad så jag bara hade två ponnysar kvar, varav en som jag var förstor på och inte red längre och precis då dök skolan också.
Jag blev mer lat i skolan eller vad man ska säga.
Så ja uppenbarligen behöver jag mer än en häst ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite godis som mamma köpt. Men vi hörs imorgon. puss och kram, seeeeya!//
J.D


saknar lillmiris!

Kommentarer
Postat av: Avundsjuk ;)

Du ska bara veta hur lyckligt lottad du är som får ens ha EN häst, jag som många andra sitter här och läser din blogg kommer kanske aldrig ha råd med att ha en häst så därför kan du framstå lite bortskämd som skriver att du har hittat din andra drömhäst och att du ska prata med din mamma om det när hon kommer hem. Det låter ju som att du bara behöver blinka med ögonen så får du vad som helst. Jag är verkligen glad för din skull, jag hade nog skrivit på samma sett som du om jag kunde, jag önskar bara att jag kunde få vara dig för en dag! du ska inte "skämmas" för att du har råd med att ha fler än en häst utan var stolt och glad för det! :) Kom bara ihåg att skriva på ett sett så att du inte låter som en bortskämd unge för då kan du nog få några avundsjuka läsare på fel sida och humör! ;)

2009-07-31 @ 20:47:16
Postat av: Annie

Jag är kompis med en som känner Jaqueline samt ser henne på tävlingar och sådant, kan inte mer än säga att hon verkar jättetrevlig, samt att man bara hör gott om henne. Skulle inte alls påstå att hon är bortskämd, utan med jävligt begåvad på vad hon gör. Hon är nog bland dem bästa ponnyryttarna rent ridmässigt här uppe i norr. Bortskämd är man om man skryter, vilket hon UPPENBARLIGEN inte alls gör.

Tänkte bara skriva det!

2009-07-31 @ 21:39:52
URL: http://anniiejakobsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-07-31 @ 21:49:23
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

Kolla gärna in min & släng in en komentar!

Puss :)

2009-07-31 @ 21:51:13
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0