Dålig uppdatering!

Hej på er!
Förlååt mig så hemskt mycket, men dagarna har flygit iväg.
Iförrgår red jag S på ängen gick helt okej, hon verkade lite sur på bettet imellanåt vilket var konsitgt, men jag ska testa variera lite mer mellan det tredelade och pelhamet!
Tea gick också på ängen och var pigg som en liten duracell kanin, for även ut en sväng i skogen och där mötte vi en älg vilket hon höll på att flyga upp i en gran för att hon blev så rädd haha elller inte riktigt men hon hoppade till och sen stod hon där och jag kunde känna hur hennes hjärta dunkade genom sadel. såå söt.

Igår så vilade hästarna eftersom det var ett tag sen och vädret var inte allt för motiverande.
Vilket jag inte kan säga att det är idag heller så vi får se om vi lyckas matcha in nått uppehåll så vi kan rida då!

Amanda är här idag och ska rida tea så det ska bli skönt att ha nån att rida med!

Juste på fredag åker jag till övik och tävlar  ska inte hoppa fören på söndag men vi tog lite semester och tar husbilen ner.

Min bästa elvira har kommit in på gymnasiet i skåne vilket betyder att hon ska flytta. Kommer kännas så himla tråkigt.
Men nästa år flyttar vi också, det lutar i alla fall mot de. och det känns helt underbart!

Nu ska vi titta på lite film och sen släpa oss ut i det dåliga vädret!

Men vi hörs sen efter ridturen! puss ochkram,
seeeeya!//
J.D


Vi vill ha soool och fint väder nuu!




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad har Elvira kommit in på för gymnasium?

Vars ska du flytta?

2009-07-07 @ 15:36:19
Postat av: Linda

S: Tack så jättemycket! Din är också fin! :)

2009-07-07 @ 20:25:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0