dagens planering

Hej på er!
Igår så packaade vi på oss en massa regnkläder och såg sjukt roliga ut, sen for vi ut med tea och S, jag red S och amanda tea.
Hästarna skrittade mest och sen la vi in lite trav mot slutet, eftersom det öste ner exakt hela dagen så stod hästarna inne hela dagen och därför kändes det exktra viktigt att skritta länge.

Idag så regnar det faktiskt inte och vi ska nog fara ut längst grusvägarna och jogga dom, kommer lägga in lite mer galopp i dagens pass.

Juste jag ska lägga ut en bättre förklaring på tävlingen så ni kan se tydligare. förlååt :)
Det kommer komma idag eller imorgon så håll utkik!

Fick två frågor igår som såg ut såhär:

"Vad har Elvira kommit in på för gymnasium?
Vars ska du flytta?
"
Elvira har kommit in på en hästgymansie i svedala och om jag inte minns helt fel så var det ett alldelens ny öppnat så hennes klass kommer vara den enda på hela skolan!
Jag vet inte var vi kommer flytta men det blir förmodligen skåne, ska ju som sagt gå på gymnasie där nere!
Men det är ett helt år bort.


Nä nu ska jag se lite tv och sen ska vi gå ut till stallet och rida!

Missa inte ridsporten på tv ikväll.

Puss och kram, seeeeya!//
J.D

Här får ni lite bilder från igår





Hahaha världens snyggaste ridkläder eller hur? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tjock tea ser ut nu mot för när förra ägaren hade henne! hon var väl mycket mer vältränad då?

2009-07-08 @ 13:54:28
Postat av: Alice

HAHA vad snygga ni var! ;) xD

2009-07-08 @ 16:00:32
URL: http://aliiceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0