com on!

Hej på er, nu har ni varit lite dåliga på att kommentera dom senaste dagarna, kanske pågrund av det fina vädret!
Jag har inte uppdaterat bloggen med lika många inlägg varje dag heller så lite är det väll mitt fel!

Men ni glömmer väll inte tävlingen?

 Är ni blyga och vill dela med er erat bidrag på min mail istället är det okej, här har ni den: [email protected]

Ikväll ska jag vara barnvakt, så snart kommer min styvpappa hem med gomiddag(subway) och Ben and jerrys glass :D

Vi hörs senare, puss och kram, seeeeya!//
J.D



Jag vet att alla inte gillar hundbilder, men är han inte oändligt söt och fluffig.

Kommentarer
Postat av: jojiiz

guud vilken söötnoos<3

2009-07-02 @ 20:23:34
URL: http://jojiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ser inte vad det står på bilden så jag fattar inte vad man ska göra?

2009-07-02 @ 21:59:16
Postat av: Rebecca

snygg design du har :D

2009-07-03 @ 11:15:47
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0