ÄNTLIGEN!

Nu har bilderna kommit!
Ni ska få se dom nu och jag ska se lite tv och sen hoppa i säng!

red S på en äng idag. gick helt okej, hon var lite stel. så imorgon ska jag rida igenom henne och sen på torsdag ska vi träna :)

orkar faktiskt inte skriva så mycket. men jag ska svara på en fråga:

"vill du o elvira inte tävla i samma klubb? isället för att tävla mot varann?"


Jag trivs jättebra på umeå ryttarförening och hon trivs nog bra där hon är. Jag tror inte att vi ser det som att vi är konkurenter, vi är så bra vänner ändå.
Nu har jag ju ändå gått över på storhäst. men annars har det aldrig varit ett problem med att vi tävlat för olika klubbar det har snarare inte ens märkts :)

Ha en bra kväll. puss och kram. seeeeya!//
J.D










Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag fråga hur många besökare du har per dag? :)

2009-07-29 @ 01:39:59
Postat av: - C h R i S t I n E

Fin blogg :)

2009-07-29 @ 02:39:49
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur är det att tävla på storhäst, känner du någon i din ålder som tävlar storhäst? jag kan tänka mig att det är en annan stämmning, på ponny så är det ju som att man hejjar på dom som är från samma klubb och att man mest tävlar för att det är kul men jag får en känsla av att tävlingar med storhästar är lite mer allvariga.:) vet dock inte ;P

2009-07-29 @ 13:37:12
Postat av: Anonym

du vet väl att de är copyright på bilderna och man inte får använda dem utan att fråga fotografen om lov eller köpa dem?

2009-07-30 @ 12:24:55
Postat av: Anonym

Hej=) Fotade du ngt under umeå tävlingen?

2009-07-30 @ 12:27:45
Postat av: Anonym

du är GRYM!

2009-07-30 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0