woho

jag  har världens finaste ponny som jag äger och hon heter tea, jag vet att ni tycker det är konstigt att jag skriver det här. men jag måste bara säga det, stod typ och grät idag bara för att hon är så jävla fin. älskar henne mest, nu orkar jag inte skriva mer, imorgon blir det amp, med signe, massa bäst!

Fick en fråga om jag vet någon bra övning för stelabakben, och jag skulle väll vilja tipsa om mycket kavaletti och studs och trav/galoppbommar, det är nog det bästa för att aktivera bakbenen hos en häst! lycka till!

Ha det bra, förlåt för att det blir ett kort inlägg, titta på min bilder istället, världens finaste! seeeeya!//
J.D




Bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0