Trött och hästarna vilar!

Idag är det tisdag så hästarna vilar eftesom det är deras vilodag!
Jag hade hoppats på lite frågor,så jag hade något att skriva om!
men idag verkar det få bli ett kort inlägg,
Är så himla trött, försov mig imorse och fick stressa jättemycket, skolan idag har varit sjuuuukt segt, herregud.
Men det är skönt att imorgon så slutar vi ett så då blir det att skynda sig hem och rida och göra klart stallet för sen på kvällen ska jag till pappa och fira min styvmamma! :)

Nä hörrni nu ska jag ut till stallet och mocka och borsta lite på hästarna, men vi hörs imorgon! och till dess får ni ställa lite frågor! ha det bäst! puss och kram! seeeya!//
J.D


sitter här med min mini dator, den är sååå praktisk och bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0