torsdag, Skön skoldag

Hej hej, idag vaknade jag vid åtta och släppte ut hästarna sen gick jag in och gjorde mig iordning och åkte sen till skolan, började halv tio och slutade ett! GRYMT skönt, hade ingen matte eller no eftersom NO är flyttad till hålet på fredagar! :)

Sen gick jag till shell och väntade på att min buss skulle komma. När jag kom hem latade jag mig vid datorn ett tag och fick lite bilder och filmer av sandra, så snart kommer dom upp på bloggen såfort jag laddat in dom! :)

Idag red jag båda hästarna och det gick helt okej, Tea tyckte jag hade lite för mycket hand så hon kickade några gånger, hon var på härligt frammåt humör idag, efter det red jag mira som var som ett nerv vrak haha men det får man va ibland, så jag är tycker det gick okej, jobbade mira mycke lösgörande i skritten så hon lugnade ner sig!

Längtar typ till imorgon bara för att vi ska ha våran frukostmysstund jag och några tjejer i klassen, hur mysigt som helst!

Tack för alla kommentarer! det är så glädjande att logga in och se att någon har kommenterat! fortsätt så!!!!

Nu tänkte jag faktiskt be om eran hjälp titta här, ni vet mitt shabrak jag köpte i stockholm och broderade på, vilken huva ska jag ha till det?:

Huva nr1'


Eller, Huva nr2



Så nu är det bara att ni tycker till!!!! Ska jag ha huva nr 1 eller 2?

Nä nu ska jag fika och sen sova, men vi hörs imorgon, och till dess glöm inte att skriva vilken huva ni tycker jag ska ha! puss och kram! seeeya!//
J.D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tkr luva nr1 passade bättre!

2009-01-23 @ 00:20:30
Postat av: Anonym

huva nr 1 :)

2009-01-23 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0