Tisdag, drygaste dagen som går att hitta på ett skolschema.

Hej, sitter just nu och faktiskt ska erkänna hur osugen jag är på att blogga, jag är hemskt ledsen, men ni måste ju kommentera lite, hallå!!!
var hemma idag, orkade inte fara till skolan, har ridit osv. tror jag skriver mer om det imorgon, har också varit på en fantastikst god middag hos farmor!
Och nu ska jag plugga lite och sen sova!
Imorgon blir det ATG kliniken med alice från min klass, ska fara och ställa ett par frågor angångde doping till en som jobbar där!
Nä nu orkar jag inte skriva mer, hörs imorgon, bjuder på lite mer bilder ikväll istället, puss och kram! seeeeya!//
J.D


Mira dräglar som en dåre så jag kom på den smarta lösningen att lägga en skräp handduk över täckerna så dom inte blir så skitiga. smart va?  dock händer det att hon drar in den på natten men det har bara händ en enstaka gång

Tea idag innan ridturen :) min lilla tjockishäst, ser ni magen? ;)


Här för alla som inte vet är mitt stall, ser ni hur litet och sött det är, men jag är helnöjd med det, längtar till i sommar då vi ska måla om innuti, som ni säkert har sett har vi VÄLDIGT äcklig ful grön färg innuti, inte vårat val av färg efter som det var så när vi flyttade hit, men i sommar blir det grått och fräscht! :) ser framemot det!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt med bilder på stallet, lägg gärna in fler på stallet ute och inne, gärna på ditt hus med. Roligt att se bara :D keep it up!

2009-01-27 @ 22:25:14
Postat av: Anonym

hej, min ponny är ganska lång i halsen i galoppen, har du några tips på vad man kan göra?

2009-01-28 @ 08:07:53
Postat av: Anonym

Hej, gillar din blogg! Jag undrar faktiskt vart du bor? skulle vara roligt att veta, gillar även att du lägger ut bilder på stallet, det är roligt att se hur allas stall ser ut! :)

2009-01-28 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0