söndag, suck måndag imorgon.

Idag är det söndag, känns sjukt jobbigt eftersom det är skola och man måste gå upp tidigt.
Igår var väll helt okej, kunde varit bättre,
Mira gick i alla fall bra! :)

Idag har jag inte gjort något alls, bara lagat mat i typ två timmar nu, sjukt less och vill bara gå och sova.
efter maten ska jag rida och jag hoppas jag får med mig min syster ut så hon kan rida en av dom små bustrollen! :)

Fick en fråga om jag skulle vara med på urfs tävlingar nu i februari, och det ska jag :) med både mira och tea! spännande va?

Nä nu ska jag gå och fixa klart maten, men vi hörs senare! puss och kram! seeeya!//
J.D


En bild jag fick från miras ägare sandra, daniel svensson träningen är den tagen på! och saknade evelina står och pratar med mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du ska vara med på tävlingarna :) vilka klasser ska du tävla?

2009-01-25 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0