Sömniga hästar!

När jag kom ut till stallet vid sju halv åtta låg både mira och tea ner, så jag gav dom maten och såg till att alla hade vatten och sen släckte jag och gick in igen!

Den här dagen har bara bestått av sömn och slappningstimmar, haha!
Imorogn kommer signe hit, så jag ska försöka göra klart i stallet tidigt :)

Jag har funderat lite på det här med nyårslöften osv, tror faktiskt fast jag först inte tänkte sätta upp några så gjorde jag det ändå
*Minska frånvaron i skolan
*Hålla mitt rum snyggt och städat
*Sluta skjuta upp saker hela tiden, tex läxor stallet osv!
*Hjälpa till mer hemma
Ganska bra löften, vet att mamma gillar dom i alla fall ;) haha!

Nä hörrni, vi hörs imorgon, då ska jag ut med båda hästarna och jogga i skogen, kanske lite galopp också! mer om det imorgon! puss och kram!seeeeeeeya!//
J.D





Här får ni två bilder till från nyår :)

Kommentarer
Postat av: Signe

jag taggar!

2009-01-02 @ 01:13:20
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0