Sjuk! när ska jag få vara frisk det här börjar göra mig galeeeen!

Hej mina gulliga läsare, jag hoppas ni har det bättre än mig just nu, har fått feber och snuva IGEN, fattar ni att jag först blev sjuk innan lovet och nu slutet av lovet, det är inte många dagar emellan? börjar tro det är fel på mig!
Tur som man har så har jag ju en gullig syster som rider massa bra, så hon får ta dom små sötnosarna idag, så skönt att jag har henne så dom slipper vila!
idag vid tolv höll jag på att gå ut och rida, men min mor stoppade mig, och nu känner jag att det var bra, ligger i min säng med nyponsoppa och glass och tycker synd om mig själv!
hoppas att jag är bättre imorgon så jag kan rida!
Kan ju även meddela att jag har jordens träningsvärk sen igår, haha verkar som om man aldrig får nog med muskler! haha

Alltså jag blir så himla glad av era kommentarer det värmer verkligen och enfast jag ligger med 39,5 graders feber så kan jag inte låta bli att hoppa av glädje när jag ser dom! ni får mig typ att vilja springa ut och rida med febern och bara skita i att den finns, haha! :) Ni motiverar mig verkligen att skriva mer! Fortsätt så! :D

Fick en fråga om hur gammal jag är,
Jag är 14 år och fyller faktiskt år snart och blir då 15,
17 januari, det är bara att ni kommer ihåg!

Så här långt har jag kommit på min önskelista, dom två översta punkterna är viktigast!!!!!!

*Göteborg horseshow biljett
*pengar till Göteborg!!!!!!
*ländtäcke som man knäpper framför sadeln(mina två blev stulna)
*tävlingsschabrak med matchande huva
*kingsland jacka
*equipehuva och schabrak
*kläder
*väska
*presentkort
*spa presentkort, tex massage eller ansikts behandling
*Plattång
*volumaster
*Pelham till tea
Fortsättning följer...


Nä nu ska jag titta på mamma mia och vila upp mig så jag blir friskt! puss och kram ni är bäst! seeeya!//
J.D


Älskar den här bilden, den är från timrå när vi hoppade msv:a och fick den töntigaste rivningen ever, fatta om jag hade lättat av lite mer i innerhanden hade hon inte rivigt och vi hade kvalat SM, men iår då jäklar, vi ska försöka i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du blir glad av kommentarerna:)

Men jag tänkte ang fodret, om du har en ponny som är lite småseg. inte vad han ska ha för han får havre, men mängd kanske... passar 2-3 kilo eller är de för mycket? och hur ofta får era hästar mat och vad då? (hur mycket åt mänden)

2009-01-05 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0