Onsdag, lat?

Hej, inatt tog det as lång tid innan jag somnade, därför så är jag så himla trött, så hästarna fick sig en extra vildag, tror dom behöver det. och jag hade nog bara tjafsat med dom. så dom fick bli ompysslade och borstade idag.
Idag började jag åtta, sjukt jobbigt, sen hade vi inga speciella lektioner mest dom vanliga, på elvensval så gick vi till hemkunskapen och gjorde tacos mest värt på hela dagen! haha!
Sen for jag och peder och handlade hästfoder och sen hem!

Nu sitter jag och tittar på tv och ska snart äta lite ben and jerrys, sen blir det att sova så jag orkar resten av veckan!

Vet ni vad jag har tänkt på, dom senaste veckorna har väldigt många varit på mig och sagt att jag borde skaffa mig en riktigt bra d-ponny som jag kan vinna allt med, men det verkar inte som om dom förstår att jag tycker faktiskt att det är galet kul med såna hästar som jag har nu, jag vill inte ha allt serverat på ett fat, jag vill kämpa för att få mig en vinst, och jag skulle inte känna mig värd ett pris om jag hade "köpt" mig in i sporten, jag tycker det är helt fel. så jag tänker faktiskt göra det jag tycker är kul och inte vad andra tycker jag borde göra, nu menar jag inte att man inte ska köpa dyra hästar osv, utan nu pratar jag bara ut ifrån mig. och det här är vad som är bäst för mig så ni kan sluta tjata nu!

Fick en fråga om reflexen verkligen satt kvar, och ja det gjorde den under ridpasset jag var ute, man måste fläta en bit av svansen och sen sätta två eller tre gummiband där nere, och sen knyter man bara fast reflexen längst ner vid gummibanden så vips så har man en reflex som sitter fast! :)

Nä nu ska jag äta glass och se dom nya gossip avsnitten! ha det bäst så hörs vi imorgon! puss och kram! seeeya!//
J.D


Älskar verkligen min jacka, så varm och skön i dom kallaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: sandra

plus att du har ju fina pollar som du har:D

2009-01-21 @ 22:37:35
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0