några saker som gör mig irriterad

Det första är att febern inte är borta, har 38, nu men liksom. åh va drygt.
Det andra är att ingen i min klass kan informera mig, vilket betyder att om jag far till skolan imorgon, vilket det lutar mot att jag inte gör nu, men ändå, så vet jag inte om jag har teknik och börjar 8 eller om jag jag inte har och börjar halv tio, åh va less jag blir!

Hur som helst kämpade jag mig ut till stallet idag, efter att ha mockat två boxar kände jag mig redan slut, men jag skulle bara rida så var det, så jag tog in hästarna och sen pratade jag med cassandra och hon tyckte mira kunde vila för hon hade ändå gått så hårt, så jag for ut med tea, hon var så sjukt pigg, ni skulle sett henne i galoppen, tjoho hahah, sen när vi gjorde halt så reste hon sig jag tog inte speciellt hårt i henne, men hon var så himla överladdad, haha, men söt var hon då. ska nog bestämma en dag då hon bara ska få galoppera av sig!

imorgon ska tea vaccineras och bella, ska ringa och boka tid imorgon! :)

Glöm inte att premenuera på min blogg på bloglovin.se! då kan ni enkelt se när jag lägger min inlägg och följa bloggen där!

Nä vi hörs imorgon, puss och kram! seeeya!//
J.D


saknar fiffi!!! men hon har det bra nu, och börjar faktiskt må riktigt bra, hoppas det håller i sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0