måndag, skola, stallet med cassandra!

Hej hej, idag blev jag väckt kvart i sju, fattar ni hur jobbigt det var att gå upp då? haha
Skolan har gått bra, fick lite engelska läxa till nästa vecka och så.
Slutade runt tre nångång och sen åkte jag och peder och hämtade cassandra och zakariya! när vi kom hem åt vi lite rester och sen satt jag och cassandra och nördade lite vid datorerna och sen bytte vi om och gick ut till stallet!
Först mockade vi som vanligt och gjorde klart all mat och allt, Sen tog vi in dom små djuren och gjorde iordning och sen for vi ut, cassandra red mira och jag red tea.
Tea var oerhört okoncentrerad och var spänd och ganska stum i munnen, sen i galoppen var hon hur galen som helst och lät som ett odjur haha, men när vi stannade uppe på volten så var hon riktigt fin och hade en jättetrevlig galopp problem blir bara då att hon blir sur för att hon måste gå i så samlad och fin galopp att hon börjar sparka på långsidorna, men vi löste det.
För mira och cassandra såg det ut att gå bra, cassandra red henne med gramanen och hon såg samlad och fin ut, trevligt trevligt. 

Nu har jag hamnat nu som alltid igen i det här Jävla(förlåt mig) bett problemet, har ingen som helst aning om vad jag ska rida med, det står mellan pelham och jaktstångspelham, aja jag har ju några dagar på mig att bestämma mig!

Jag hoppas att vi drar in hästarna redan på fredag så jag kan rida i ridhus eftersom tea är så okoncenterard när jag rider här hemma! Båda två ska sova över där hela helgen, så det känns riktigt bra! :)

Juste två saker, ni har väll inte glömt att jag fyller år på lördag ;) och att bli medlem på bloglovin och börja premenuera på min blogg!

Nä nu ska jga plugga lite sen titta på tv! ha det bra så hörs vi, ställ lite frågor också! puss och kram! seeeya!//
J,D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0