lång kväll!

Hej hörrni förlåt att det tog lite tid innan jag skrev, men jag fastnade framför tv:n.
Klippte inte mira idag, får göra det imorgonbitti innan vi far in och tränar :D
det blev så jag lyckades gulla med peder och få han att skjutsa in mig tea och mira, hoppas bara på att amanda kan följa med det vore ju bara bäst!!!! inte helt säkert vi far imorgon, får vi inte igång den förbannade lastbilen kan vi inte fara, men jag hoppas och tror vi kommer få igång den, Fattar ni nu med vad jag menar med att jag vill ha en ny!! haha
Båda hästarna gick bra idag, mira var lite släning i galoppen men med en martingal eller graman blir det nog bra! :)

haha såg nu innan jag släckte i stallet ikväll så gick jag in i teas box och klappade henne och såg hur mycket jag hade missad med rakningen, men jag får ta det imorgon ;)

Fick en fråga om jag hade något hackamore tillsalu som var svart eller om jag visste var man kunde köpa ett med kedja.
Nej tyvärr jag har bara ett och det använder jag förfullt, hackamore kan man köpa i dom flesta hästshopar, sen kedjan brukar man få köpa till, eller göra som jag, som gjorde det lite home made, tog en kedja från ett pelham vi inte använder. men om du frågar i ett hästbutik så vet dom säkert!

Nä hörrni nu måste jga sova ska upp TIDIGT imorgon! kika in då, så får ni se hur det gick att rida!! :)
puss och kram!seeeeya!//
J.D





äntligen ska mina små sötnosar hoppa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ang hackamore, hur får du fast kedjan så den säkert inte kan falla av, ja menar de finns ju inga spännen på pelham kedjan?

2009-01-10 @ 00:38:29
Postat av: Anonym

elr alltså, har du tävlat på de me pelham kedjan?

2009-01-10 @ 18:05:54
Postat av: Anonym

vem är det som hoppar mira på bilden? :)

2009-01-10 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0