Kallt?

Helllu på er alla, vet att jag varit lite tråkig dom senaste dagarna, sorry, men jag tänkte att jag skulle be johanna fixa till designen på bloggen och sen hade jag tänkt lägga ut en film på mira från träningen!

idag vaknade jag lite sent och tog bussen in, skolan var rätt seg, börjar i alla fall vara klar med min stickning på slöjden, slutade ett eftersom vi inte hade någon engelska.
Duktig som jag var tog jag en promenad ner till stan och mötte upp signe och vi satt mest och pratade lite, sen kom ronja och jag lämnade signe och vi gick och fikade, väldigt mysigt. och mycket fick vi sagt.
Sen tog jag bussen hem vid fem och gick direkt ut till stallet.
Min gulliga mamma hade mockat åt mig idag så det var bara att rida,
Började med att fara ut med tea, tog hacket och tänkte bara jogga henne lite kort eftersom hon vilat några dagar, det gick helt okej, tills vi kom fram till ett ställe där någon hade dragit en bob över vägen så det hade blivit streck i snön så hon fick panik och vägrade gå över, Töntig va? men så är tea, haha tillslut tog vi oss över, hade tänkt att imorgon ska jag rida mycke tempoväxlingar med henne, hon behöver sättas på plats!
Mira var inte rädd för bobstrecken haha, hon var faktiskt riktigt mjuk och fin, lite pigg i galoppen, men det får man ju va ibland!

Fick en till fråga om  vilka klasser jag ska hoppa på urf, och ärligt talat vet jag inte, med mira är det tänk L:B L:A och tea blir det väll det högsta och det lär väll inte finnas nå högre klasser än så tyvärr! :) men det ska bli kul!

Nu sitter jag och har inte ätit middag än, Fy på mig, haha ska göra det nu, men vi hörs imorgon! puss och kram! seeeya!//
J.D


Titta min ponny är inte alltid så högt över hindrerna, det här hindret var våran fiende under hela derbyt, vi kom aldrig aldrig aldrig rätt på det haha!

Men högt över är hon oftast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0