Hårigt och fint

Hej, idag vaknade jag vid åtta och gick och släppte ut hästarna, sen gick jag in och duschade, och la mig och sov ett tag.
 nu åp eftermiddan har jag mockat och fyllt spån och ridit och rakat tea, SJUKT duktig, hon var huuur lugn som helst när jag klippte henne, fick till och med hör och häpna klippa i ansiktet, det blev himla bra, nu ska jag ut och rida mira och om jag hinner ska jag raka henne med! :)

Fick en fråga om vad det var för träning och var och när den ska vara!
Det är daniel svensson som kommer upp och tränar, den 17 och 18 januari på hippologum :)

det börjar faktiskt luta mot att vi ska dra in hästarna imorgon och hoppa lite, hoppas!!! :)

nu ska jag gå ut till stallet igen, vi hörs ikväll! puss och kram! seeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: sandra

hej;D

du har inget hackamore som du vill sälja, svart med kedja under? elr vet du vars man kan få tag i de? hittar verkligen ingenstans där de säljs! /sandra

2009-01-09 @ 21:20:51
URL: http://sannelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0