Fredag, WOHO

Hej, nu sitter och ska snart sova, idag vaknade jag sju och gjorde mig ordning och for till skolan, dagen började med teknik, och våran grupp(jag, alicia och hanna) går det riktgit bra för haha, eller, nja, vi ser väll hur det går då vi börjar bygga.
Efter tekniken blev det våran efterlängtade frukost, så grymt mysigt det är! så här måste varje fredagsmorgon bli!
Dagen fortsatte ganska mycke med humörsvägningar eller nått konstigt har i alla fall varvat mellan att vara as taggad och att sitta och vara helt död haha.
Sista lektionen var värst alla, ingen orkade koncentrera sig. men lite fick man ju gjort.

Sen for jag ner på stan och mötte upp signe och vi virrade omkring lite, köpte ett par strumpbyxor, sen for jag hem och åt en goood fredagsmys middag, sen fick jag höra att tea blev vaccinerad idag så hon skulle vila så jag red bara mira och det gick riktigt bra, gjorde ganska mycka ökningar och minskningar i galoppen så det tycktte hon var jobbigt!!!

Nu ska jag sova! men vi hörs imorgon, då händer det mycket, men mer om det då, ha det bäst! puss och kram! seeeya!//
J.D



En glad tea igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0